‪Google+‬‏ אנימציות ושטויות: pipi vs pook

יום שלישי, 20 בפברואר 2007

pipi vs pook

 

13 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

magniv!!!! u r the king baby!!!
kaze kef leharbitz lo..
vebihlal kol haanimatziot madhimot!
ani meametzet et PIPI!!!
naama

אנונימי אמר/ה...

תשמע קוקי זה אכן נחמד אבל הקודם היה הרבה יותר מפתיע אתה כנראה מושפע מאיזה סרט שראית על אנשים שנותנים בוקסים אחד לשני אבל אין פה את ההפתעה ופיפי קצת מתחיל לאבד את התמימות אולי בגלל שהוא עולה לגדולה יחסית לפוק אתה עושה אותו יותר סנוב וחבל כי כל הקסם שלו שכן היה בו קצת לוזריות למרות שבסוף הוא יצא מלך..אבל אתה יודע שאני לא יכול לומר משו רע אז סה"כ זה מ-ה-מ-ם...

Frochka אמר/ה...

toda naamatosh!

Frochka אמר/ה...

קוקי!
אני מאד מודה לך על התגובה
ואני מאד מעריך את האורך שלה
והביקורתיות במקום...
תודה קוקי!

אנונימי אמר/ה...

פוצי!!!עצור...מגיע לפוק רק בגלל שמו!!!ובכל מקרה פרוצ'קה אתה שפיחץץץץץץץ ואתה תמשיך כך לאורך כל הדרך...ולך פיצי היקר/ה אם אתה מחפש עדינות ונועם כנס ל:http://blog.tapuz.co.il/nczachor
ואולי זה ירגיע אותך:-)
פרוצ'קה, תמשיך כך

Frochka אמר/ה...

תודה שטריימלך
ד"א הראת לבתך את
pook?

moshevi אמר/ה...

grate!
how do u made it?
(i will ask u at mihlala)

אנונימי אמר/ה...

הpipi הזה ממש מגניב!
גיליתי אותו היום ואני מקווה שיגיעו עוד...!
אלואיז

Frochka אמר/ה...

תודה אלואיז!
אני אשתדל לעמוד בציפיות...

אנונימי אמר/ה...

מסכן פוק ! זה ממש לא פייר ולא כוחות אני דורש קרב חוזר (אם כי בכל קרב חוזר הוא ממשיך להפסיד)


ooku

Frochka אמר/ה...

אשתדל להתחשב קצת יותר בפוק פעם הבאה...

אנונימי אמר/ה...

הללוש!!!
פשוט מהמם
למרות שאני קצת מרחמת על פוק זה נראה שהקרב כבר אבוד מראש
אז אולי תגרום לפוק להיות קצת יותר ערמומי
משהו שיפתיע את פיפי
אבל אין מה לומר הבלוג שלך מרנין ומשמח
שיהיה לך שבוע מצויין
shalllla

Frochka אמר/ה...

תודה סיסט